
tisdag 15 september 2009
måndag 14 september 2009
tisdag 2 juni 2009
Nu kan alla kommentera!
Så här gör man för att kommentera något av inläggen:
1. Man klickar på "kommentarer" under det inlägg man vill kommentera.
2. Man skriver i kommentarsrutan.
3. Man klickar på "kommentera som": och väljer "namn/webadress" och skriver i sitt namn (webadress behövs inte fyllas i).
4. Man klickar på "skicka kommentar".
Klart!
Jon, Tellas pappa
1. Man klickar på "kommentarer" under det inlägg man vill kommentera.
2. Man skriver i kommentarsrutan.
3. Man klickar på "kommentera som": och väljer "namn/webadress" och skriver i sitt namn (webadress behövs inte fyllas i).
4. Man klickar på "skicka kommentar".
Klart!
Jon, Tellas pappa
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






